i'll be back!

har inte kunnat blogga för olika anledningar. min dator är paj (eller tangentbordet) och har faktiskt helt glömt bort det. men det ska det bli ändringar på! får min macdator från skolan på måndag så då ska jag försöka ta tag i bloggandet igen.
 
har somsagt börjat gymnasiet och det känns väl helt okej, skulle dock inte valt samhällsprogrammet om jag skulle valt idag men nu är det som det är. känner att det inte passar mig så bra, ville helst gå något jag verkligen brinner för men blev lite knas och har inte haft tid till att åka och kolla på det gymnasiet (lunds musikgymnasium), men detta funkar än så länge! :) mamma har dock lovat mig att vi ska åka och kolla på det i vår och om det känns rätt så ska jag söka dit och får då gå om ett år men då får jag ju iallafall göra något jag vill. har funderat på högskolan med redan och har redan bestämt mig för vart/vad jag ska gå, wiho! inte för att det intresserar er kanske men ah.
 
har idag varit hemma från skolan eftersom att jag var sjuk igår (var i skolan då) men kände att jag var tvungen att vara hemma och krya på mig idag. hade bara 2 lektioner i skolan så tror inte jag missade så mycket som tur är! 
var även på eksjö stadsfest i helgen och det var den roligaste helgen på länge, hade så galet kul! var ute i ösregn på lördagsnatten i bara en tröja så kan vara därför jag mår som jag mår men det är verkligen värt det!  
 
ska ta och kolla lite bloggar nu, på måndag startar allt! (eller vad man ska säga..) 
ha det bra så länge :)
 
enda bilden på denna datorn, jag och min fina kusin som dessutom flyttat från mig. missyou!

Kommentarer
Postat av: becca

varför ska du inte byta förrän nästa år i så fall? :) du kan ju byta nu så slipper du gå om ett år

Svar: eftersom att det inte finns några platser kvar på musikal, bara på dans :)
sanna

2012-08-30 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har någon)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0