weekend tomorrow wiho

haft några jobbiga dagar i skolan med både nationella prov och jobbiga lektioner, dock med två korta dagar och en sovmorgon. har samhällsprov imorgon som jag knappt kan någonting av men jag orkar verkligen inte den skiten, så himla tråkigt och inget fastnar ju i hjärnan heller så man vill ju bara skjuta sig själv ungefär. har också hunnit med 3 träningspass och ett beep-test i skolan. skönt att vara back on track på den fronten, wiho himla kul! 
dock träningsvärk i hela kroppen men det är det verkligen värt! har även övat inför sofies konfirmation och det gick bra tycker jag så det ska bli kul att få spela och sjunga där. en förändring har också skett i hårfronten, lite folieslingor och några cm kortare och jag är riktigt nöjd! 
 
imorgon har vi övning inför konfirmationen igen och på kvällen ska jag äta ute med tre kompisar, kommer bli supermysigt hoppas jag! på lördag är det sofies konfirmation och ska även hinna med att löpträna milen. ska bli superfint väder i helgen med som det har varit de senaste dagarna så är supertagg på att kunna sola, vara ute och ha det allmänt kul med mina vänner. har även studiedag på måndag, låter himlans bra i mina öron!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress: (om du har någon)

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0